.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
70 درصد تسهیلات زودبازده مازندران عملیاتی شد
استاندار مازندران گفت: در سه سال گذشته 70 درصد از تسهيلات زودبازده پرداختي منجر به عقد قرارداد شد...سهم استان از بخش تسهيلات زودبازده ...

استاندار مازندران گفت: در سه سال گذشته 70 درصد از تسهيلات زودبازده پرداختي منجر به عقد قرارداد شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري مازندران، سيد محمد كريمي در خصوص سهم استان از بخش تسهيلات زودبازده در سال جاري گفت: سهم استان از بخش تسهيلات زودبازده در سال جاري برابر با 221 ميليارد تومان است.
‌وي افزود: اين ميزان معادل بيش از سه درصد از كل تسهيلات پرداختي بانك‌هاي استان است كه در سال جاري به استان اختصاص يافته است.
‌كريمي سهم استان از بخش تسهيلات زودبازده در سال 85 را برابر با 540 ميليارد تومان بيان كرد و گفت: اين ميزان بيش از 13 درصد از كل تسهيلات پرداختي و در سال 86 نيز مبلغ 500 ميليارد تومان معادل بيش از هشت درصد از كل تسهيلات پرداختي بانك‌هاي استان را به خود اختصاص داده است.
در خبر ديگر از اين روابط عمومي آمده است، مدير‌كل دفتر امور شهري استانداري مازندران گفت: مهم‌ترين مشكل شهرهاي توريستي لحاظ نشدن جمعيت شناور در سرفصل‌هاي اعتباري است.
‌سيديونس حسيني در خصوص مشكل شهرهاي توريستي استان گفت: مهم‌ترين مشكل شهرهاي توريستي لحاظ نشدن جمعيت شناور آن در سرفصل‌هاي اعتباري است كه به سبب وجود خلاء قانوني محلي براي اجراي آن وجود ندارد و دولت نيز آنچه را كه در قانون وجود دارد، اجرايي مي‌كند.
حسيني افزود: به‌ عنوان نمونه در بحث جمع‌آوري زباله، شهر كلاردشت با جمعيت 12 هزار نفري، 20 تن زباله توليد مي‌كند كه اين ميزان در فصل‌هاي تعطيلي و گردشگري به 200 تن مي‌رسد و اين اختلاف بودجه و جمعيت نمي‌تواند راهي براي توسعه در اين شهر را طي كند.
‌وي گفت: اگر بودجه سال 86 اين شهرداري را يك ميليارد و 200 ميليون تومان در نظر بگيريم، بيش از يك‌ پنجم آن برابر با 176 ميليون تومان در اين راه صرف شده است.
‌حسيني در خصوص بودجه سال جاري طرح جمع‌آوري زباله اين شهر گفت: در سال جاري تاكنون مبلغ 100 ميليون تومان به اين امر اختصاص يافت.
مديركل دفتر امور شهري استانداري طرح‌هاي تفصيلي، طرح هادي و ارتقاي درآمد شهرداري را از مهم‌ترين كاراكترهاي توسعه‌اي عنوان كرد و گفت: سرانه استان مازندران نسبت به استا‌ن‌هاي توريست‌پذير ديگر ناچيز است و بايد در اين خصوص توجه ويژه‌اي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.